Desperados na salonach!

01.07.2021

Już w przyszłym tygodniu rusza letnia akcja marketingowa! Od wtorku 06.07.2021, regularnie raz w tygodniu, będziemy dostarczać wyjątkowe przesyłki, zupełnie za darmo, pod drzwi Twojego salonu!


Przez okres wakacji partnerzy marki Kemon oraz klienci najlepszych salonów w Polsce będą mieli możliwość spróbować nowość produktową – innowacyjną formułę bezalkoholowego i orzeźwiającego napoju Desperados Virgin 0.0%. To smak idealny na lato, oraz doskonała alternatywa dla słodkich napojów gazowanych! To także absolutna premiera i pierwszy tego typu produkt w ofercie marki Desperados.

 

Hasło przewodnie:

Desperados na salonach

 

hasztagi akcji: 

#kemonpolska
#desperados
#despe_nasalonach

 

Kampania jest szeroko obecna w internecie, telewizji oraz w prasie.

Wskazaliśmy nasze salony partnerskie jako wyjątkowe punkty do działań wizerunkowych dla marki Desperados.

O marce Desperados.

Desperados to globalna marka należąca do koncernu Heineken.

W Polsce to wiodący brand w portfolio Grupy Żywiec.

Od lat jest numerem jeden.

To marka Premium, o najwyższych obecnie wynikach wizerunkowych.

Do swoich kampanii wybierają wyłącznie najlepszych partnerów.

 

Na czym polega akcja?

 

Raz w tygodniu, salony partnerskie Kemon otrzymają w prezencie zgrzewki z napojem Desperados Virgin 0.0% w puszkach o pojemności 330ml, list przewodni z opisem akcji oraz naklejki do przyklejenia w widocznym miejscu w salonie.

W jednej wysyłce umieścimy 2 zgrzewki (łącznie 48 puszek).

Głównym zadaniem salonu, będzie przekazanie produktu klientom w formie upominku na koniec wizyty lub częstując ich napojem w trakcie usługi. Produkt najlepiej smakuje schłodzony!



Zasady akcji:

  • rozdajemy pełnowartościowy produkt Desperados Virgin 0.0% w puszce o pojemności 330ml, oznakowany jako "nie do sprzedaży"

  • przeznaczamy 1 produkt na 1 klienta

  • produkt powinien być wydane osobie pełnoletniej, mimo że jest to wariant bezalkoholowy

  • dziecko może wypić napój, ale wyłącznie jeśli poda mu go rodzic lub opiekun, na własną odpowiedzialność

  • produktu nie wolno wydawać osobie nietrzeźwej

  • nie należy przekazywać dużej ilości produktu dla jednej osoby

  • nie można pobierać opłat za produkt ani go odsprzedawać

 

 

Akcja Kemon & Desperados jest dedykowana wyłącznie dla kilkuset salonów firmowych Kemon i ma zapewnić wizerunkowe wsparcie w okresie gorącego lata.

Kampania została przewidziana na okres letni/wakacyjny w miesiącach lipiec/ sierpień (lub do wyczerpania zapasów).

powrót do aktualności